Пошуковий запит: (<.>A=Лю Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Лю Бінцян. Верістський лад оперної творчості Тан Дуна [Електронний ресурс] / Бінцян. Лю // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2014. - № 3. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2014_3_37
|
2. |
Лю Бінцян Китайський вклад в модерн-авангард Європи [Електронний ресурс] / Бінцян Лю // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2014. - № 4. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2014_4_21
|
3. |
Жанг Ц. Удаление и инактивация вируса путем обработки питьевой воды в присутствии бромида или йодида [Електронний ресурс] / Ц. Жанг, Б. Лю, Я. Лю, С. Цай, С. Лю, Р. Дай // Химия и технология воды. - 2015. - Т. 37, № 2. - С. 179-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KhTV_2015_37_2_10 Инактивацию вируса в сырой воде проводили на опытной системе непрерывного действия. Колифаг MS2 использовали в качестве модельного микроорганизма для энтеровируса человека. Исследовано влияние технологических процессов обеззараживания воды (одиночный или комбинированный процесс озонирования и хлорирования) и мешающих веществ (бромид и йодид) на инактивацию вируса в сырой воде с помощью опытной установки, включающей две линии. Полученные данные свидетельствуют, что присутствие бромида или йодида в воде ухудшает озонирование, но благотворно влияет на процесс хлорирования для инактивации вируса. После добавления бромида или йодида степень удаления колифага MS2 озонатором оказалась намного ниже, чем ранее (<$E р~<<~0,01>), удаление же его хлоратором было эффективнее (<$E р~<<~0,05>). Обе линии способны полностью удалить и инактивировать MS2 в сырой воде даже при высокой концентрации бромида (675,24 мкг/дм<^>3) и йодида (52,33 мкг/дм<^>3), а также гарантировать вирусологическую безопасность питьевой воды.
|
4. |
Лю Бінцян Про типологічну ізохронію у розвитку пісенного та оперного жанрів музичного мистецтва Китаю і Європи VI–XIX століть [Електронний ресурс] / Бінцян Лю // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2015. - № 4. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2015_4_15
|
5. |
Лю Бінцян Методологічні аспекти проблеми історико-типологічної синхронії музичного мистецтва Китаю та Європи [Електронний ресурс] / Бінцян Лю // Мистецтвознавчі записки. - 2015. - Вип. 27. - С. 13-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mz_2015_27_4
|
6. |
Лю Бинцян. Гимны тайпинов в современном композиторском творчестве [Електронний ресурс] / Бинцян. Лю // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені А. В. Нежданової. - 2012. - Вип. 15. - С. 97-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmik_2012_15_12
|
7. |
Лю Б. Опера "Лянь Шаньбо и Чжу Интай" как культурно-стилевой феномен [Електронний ресурс] / Б. Лю // Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені А. В. Нежданової. - 2012. - Вип. 16. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mmik_2012_16_15
|
8. |
Лю Бінь Герменевтичний аналіз як умова формування об’єктивної дослідницької оцінки опери А. Сальєрі "Горації" [Електронний ресурс] / Бінь Лю // Культура України. Cерія : Мистецтвознавство. - 2017. - Вип. 57. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kum_2017_57_13
|
9. |
Лю Бінь Деміургійно-есхатологічна концепція прологу опери А. Сальєрі "Тарара" [Електронний ресурс] / Бінь Лю // Культура України. Cерія : Мистецтвознавство. - 2017. - Вип. 56. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kum_2017_56_7
|
10. |
Лю Бінь Композиторська інтерпретація трагедії П. Корнеля "Горації" в однойменній опері А. Сальєрі [Електронний ресурс] / Лю Бінь // Культура України. Cерія : Мистецтвознавство. - 2018. - Вип. 59. - С. 70-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Kum_2018_59_9
|
11. |
Мищенко В. А. Китайские компании в мировой экономике [Електронний ресурс] / В. А. Мищенко, О. В. Мозенков, Лю Бо // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. - 2013. - № 52. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiay_2013_52_21
|
12. |
Дреус А. Моделирование гидродинамики прерывистого потока промывочной жидкости в гидравлической системе алмазной буровой коронки [Електронний ресурс] / А. Дреус, Е. Лысенко, А. Кожевников, Б. Лю // Mining of mineral deposits. - 2017. - Vol. 11, Iss. 2. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rr_2017_11_2_14
|
13. |
Лю Бинцян Технология интеграции выразительных средств в китайской музыкальной драме кунцюй в ее параллелях к литургической драме-мистерии Европы [Електронний ресурс] / Бинцян Лю // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 192-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_31 Освещены вопросы исторической метафизики на примере параллелизма художественных событий XV - XVI вв. по их актуальности для современных слушателей. Систематизированы сведения о синхронности проявления Кунцюй - литургической драмы / мистерии. Проанализированы сюжеты и выразительные средства рассматриваемых музыкальных действ в аспекте общности их мистериального корня. Сделан вывод об использовании в музыкально-исторических курсах новых сведений по метафизической упорядоченности конкретики процессуально-диалектических проявлений общей и музыкальной истории Европы и Китая.Висвітлено питання історичної метафізики на прикладі паралелізму художніх подій XV - XVI ст. за їх актуальністю для сучасних слухачів. Систематизовано відомості про синхронність прояву Кунцюй - літургічної драми / містерії. Проаналізовано сюжети та виражальні засоби музичних дійств, що розглядаються, в аспекті спільності їх музичного коріння. Зроблено висновок про використання в музично-історичних курсах нових відомостей з метафізичної упорядкованості конкретики процесуально-діалектичних проявів загальної та музичної історії Європи та Китаю.
|